سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاده مه گرفته

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ببین که چگونه آسمان هم برای دل بارانی من اشک می ریزد... باشد قبول.... ولی اگر دل بیچاره ی من بمیرد باز هم من دم نمی زنم... فقط می گویم:"بسوزان هر طریقی که می پسندی... که آتش از تو و خاکستر از من..."

آنگاه که خاکستر هم شدم، خاکسترم را به باد دهید... نمی خواهم هیچ اثری ازم باقی بماند... فکرنکنید دارم گلایه می کنم... خیر... من کی باشم که بخوام گلایه و شکایت کنم... من بیچاره که خیلی وقت پیش مهـــــــــــــــــر خاموش باش بر زبانم زدم... اگر می بنید که گاهی هم لحن صحبت هام عوض میشود دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشید...خب آخه تقصر خودتون هست دیگه... وقتی سه سال پیش کاسه دلم رو شکوندید باید فکر مجنون بیچاره که من باشم رو هم می کردید دیگه... اگر بر من نبودش هیچ میلی ... چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟ ... خب من مدام این سوالو ازتون میپرسم... چرا پس شما جواب نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر چه راه کربلا بسته برای عاشقاست ،آخه چرا وقتی دستم به آب فرات و علقمه نمیرسه شما هم دستمو از آب اروند کوتاه می کنید...؟ آخه چرا وقتی نمی تونم زیر قبه آقامون دعا کنم شما چرا دستمو از دوکوهه کوتاه می کنید...؟

باشه... اگه شما اینجوری می خواید،راضی ام به رضای شما... اگر من مجنونم پس سماجت های خودمو ادامه میدم تا به لیلی خودم برسم... ولی شما هم که این همه کرم دارید زودتر یه سرو سامونی به این دل بیچاره ام بدید... دمتون گرم... و اینم بدونید خیلی مخلصیماااااااااااااااا....

امروز 15/1/1391

ساعت 11:50

پارک دانشجو...گریه‌آور

                                                           



نوشته شده در سه شنبه 91 فروردین 15ساعت ساعت 12:32 عصر توسط همرنگ دریا| نظر

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin